Wednesday, November 3, 2010

Salam.pagi tadi ustaz abdul rahman naik angin..kerana student media sem1 datang lewat ke kelas.lepas itu ustaz jemur kami semua kat tengah panas..kat depan surau lak tu..sabar jew la..kitaorang kene jemur dalam lingkungan 30 minit la..cuaca pulak panas sesangat.Hanya Allah saja yang tahu keadaan kami..hehe..kalau di renungkan balik,kelakar pun ad jugak,marah,semua perasaan ada lah..hehehe..kitaorang cuma bersabar ja..kerana ini semua salah kami jugak..Selepas abis kelas agama,aku terus menuju ke pejabat untuk mengambil my lappy(laptop) kesayangan aku..hehe..bahagia sedikit kerana lappy aku da elok..hehe..
Tengah hari tadi aku terasa nak marah orang ja.tak tau kenapa..(datang bulan ke??)hahah..Mungkin kerana aku  terasa kepenatan yang teramat..pening kepala..YA ALLAH adakah ini dugaan bagi ku??

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LAGU NEGERI ( LEMAK MANIS)