Saturday, January 1, 2011

makeup & shooting for cover album Cty Fazanah

Salam semua...cuti sem da nak habis..aduhh..malasnya lah nak masuk kolej..tapi kalau nak masa cuti sibuk lak nk masuk kolej..HAHAHa....Sabar aja lah..cuti sem aku ni banyak la perkara yang berlaku..yang mana ada yang pahit,yang manis,sederhana pahit & juga manis...HAHHA...macam2..aku kena jaga anak sedara aku,aku photoshoot model cilik..selama 3 minggu cuti sem aku..Itu jer la aktiviti aku,tak da yang lain.melainkan pergi perpustakaan cari ilmu sikit.Kekadang lepak kat office akak aku.
 Aku doakan akak aku siti fazanah akan menjadi bintang RTM suatu hari nanti,bila sudah berjaya jangan la luper adik ko ni k.30/12/2010 aku jadi jurugambar akak aku untuk buat cover cd lagu dia.so aku jalankan tugas itu walaupun agak susah sikit..heheh..selepas saja snap aku mula la sesi edit gambar yang sudah di pilih..boleh tahan la kot..Nak tengok?? HAHA..... Lihat ni ya.. Kita mula dari dia di makeup sehingga lah abis makeup k..
haaa....ni dy makeupnyaa..

ni lak makeup artis..Dayana..Terima kasih Dayana

Pakai bulu mata palsu

bling2 kat bawah bawah mata 2


Lihat lah hasilnya..huhu

berposing dahuli bersama makeup artis kita





Haaa..ini pulak time posing2 jer.blom di edit lagi.Aki ini xpandai la sangat nak mngajar orang berposing2 ni..
Tempat shootind dlm bilik meeting..hahah..kalau outdoor hujan jadi tak boleh la nak shooting kat luar sana..Dalam bilik meeting un jadi la...haha

SERIUS JA MUKA AKAK NI


SENYUM


COMEL GITU


COVER COMEL

KEAYUAN TESERLAH

Selepas aja berfotoshot.kini tibalah masa untuk pilih gambar yang mempunyai mood yang ceria dan mnjerlah.Selepas saja memilih masa untuk aku mengedit pict tersebut.Per..memang banyak la.Tak tidur malam aku.hahha..

haa..ini lah hasilnya











Jadi,inilah hasilnya,apabila aku sudah siap edit gambar yang sudah di pilih dan di tapis..HAHA.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LAGU NEGERI ( LEMAK MANIS)