Monday, January 3, 2011

Masa yang ditunggu-tunggukan (2010 countdown)



Selepas saja raz balik dari tempat rehearsal (petang),raz terus balik rumah untuk berehat dan mandi..dan juga solat...selepas jer siap semua tu,raz pun bersiap-siap untuk pergi ke lokasi petang tadi iaitu kemuncak malam tersebut ( 2010 countdown )..YEAHHH!!!time ni lah raz suka sangat-sangat...huhu..tapikan,cuaca tidak mengizinkan la,hujan tanpa henti.Terpaksa la raz tumpang dengan budak tarian untuk pergi ke lokasi itu..HAHA..muka selamber jer tumpanh orang..huhu...raz tunggu la driver yang bawa budak tarian tu dalam keadaan hujan yang agak lebat la jugak.Dalam masa 5minit raz menunggunya..Setelah sampai terus raz naik,haha..xmenahan kesejukkannya..hanya Allah sahaja yang tahu keadaan raz.Keadaan dalam kereta agak kesempitan la juga kerana banyak peralatan tarian dalam kereta tu.Dalam perjalan untuk pergi ke lokasi itu,hujan bertambah lebat,dalam fikiran raz (macam mana lah persembahan malam ni..ramai ker orang datang??)Agak ketakutan la jugak,..buat2 tiada orang datang tengak persembahan tu..Setelah jer sampai Dataran Pekan,raz terus masuk ke bilik khas,di mana berkumpulnya artis2 dan para peserta lain untuk membuat persembahan.Akak raz masa tu  tak sampai lagi..biasa la perempuan kalau bermakeup mesti lama punya..HAHHA..sabar jer la.Kemudian raz lepak la dalam bilik tu,melihat budak 2 tarian buat latihan lagi..semuanya budak lelaki..
Inilah gambar budak tarian tersebut..
ini lah penari dewasa.

ini pulak penari kanak2 yang comel

Selepas jer 'snap' gambar penari tu,datang lah adik Farhan kita 'Kamilah Bintang'..Saat2 yang dinantikan.Gambar kat bawah tu,gambar masa Farhan mula2 masuk ke bilik artis.Masa tu budak tarian tengah buat latihan lagi.Dia orang tak perasaan lagi masa tu..hehe..

ketibaan adik Farhan (along) ke bilik rehat artis.
*(gambar kurang elok sikit)

Masa ni Kak Siti berada kat bilik rehat sebelah tu..huhu..tengah tengak lagu untuk di sampaikan nanti.Orang profesional jadi pilih lagu last minit la..Semua lagu dia hafal..haha..Profesionalnya dia..ish2..hahah..
  Punya la lama menuggu masa untuk beraksi..kami pun berehat la dulu.
*BEREHAT SEBENTAR BERSAMA KITKAT....hahah

Along sekarang tengah menuggu masa untuk beraksi...bersama abah dan adik bongsunya




Raz tinggalkan gambar2 waktu 2010 countdown k.Raz malas da nk tulis lagi...heheh
Akak siti kita menghayati lagu yang dia sampaikan


Band akak siti kita





Adik Farhan bertemu kembali rakan seperjuangnya..(rakan tarian)

**akan bersambung ya..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LAGU NEGERI ( LEMAK MANIS)